id: 2602
Назва: Упаковка товару: значення та вплив на споживача
Автори: Н. Л. Федчишина, С. В. Мамалига
Ключові слова: товари, ринок, упаковка, споживачі, виробники, збут товару
Дата публікації: 2011-01-12 15:30:48
Останні зміни: 2011-01-12 15:30:48
Рік видання: 2011
Аннотація: В даній статті аналізується те,що більшість товарів, що пропонуються на ринку, повинні бути обов"язково упаковані. Добре спроектована упаковка може виявитися для споживачів додатковою зручністю, а для виробників - додатковими коштами стимулювання збуту товару.
URI: http://repository.vsau.vin.ua/repository/getfile.php/2602.pdf
Тип виданя: Статті
Видавництво:
Розташовується в колекціях : 2009. Випуск 5/ Економічні проблеми розвитку аграрного виробництва в регіоні/ Збірники (загальні)/ Наші видання/ Вінницький національний аграрний університет/
Ким внесений: Дончевська О.П.
Файл : 2602.pdf Розмір : 199849 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний
| |
|
|