id: 31737
Назва: Маркетингові інструменти та стратегії просування товарів на міжнародні ринки
Автори: Гарбар Ж.В., Гарбар В.А.
Ключові слова: маркетингові інструменти, просування, реклама, стимулювання продажу товарів, зв’язки з громадськістю, прямий маркетинг, персональний продаж, маркетингові стратегії.
Дата публікації: 2022-10-20 20:41:23
Останні зміни: 2022-10-20 20:41:23
Рік видання: 2022
Аннотація: У статті розкрито сутність та основні завдання просування товарів на міжнародні ринки. Визначено основні маркетингові інструменти просування товарів на міжнародні ринки: реклама, стимулювання продажу товарів, зв’язки з громадськістю, прямий маркетинг, персональний продаж. З’ясовано світові тренди у стимулюванні продажу товарів на міжнародних ринках. Розглянуто комунікаційні особливості персонального продажу товарів. Наведено основні рекомендації для ефективного управління просуванням товарів на міжнародні ринки. Визначено, що стратегія просування товарів на міжнародні ринки повинна включати п’ять основних елементів: цільову аудиторію, досяжні конкретні цілі, значення та цінність, обмежений доступ, всеохоплююче просування. Висвітлено особливості розробки стратегій просування товарів на міжнародні ринки. З’ясовано, що підприємство, яке зацікавлено виходити на міжнародні ринки з товаром, може застосовувати такі види стратегій просування товарів: інтенсивний маркетинг, вибіркове проникнення, широке проникнення, пасивний маркетинг. Вказано, що під час формування стратегії просування товарів на міжнародні ринки варто орієнтуватися на ключові світові тренди маркетингових комунікацій. Для управління вибором певної стратегії просування товарів на міжнародні ринки виділено основні чинники, що впливають на її вибір: загальні цілі і завдання підприємства; розмір підприємства; потенціал підприємства; витрати на просування (фінансові обмеження); вид товару; ціна товару (ставлення споживачів до ціни); он’юнктура ринку (загроза і рівень конкуренції). Доведено, що система інструментів просування товару повинна враховувати можливість впливу на споживача як індивідуума з метою формування у нього попиту на товар. З’ясовано, що ефективними заходами впливу на споживача можуть бути рекламні заходи та заходи стимулювання продажу товарів завдяки їх поширеності та відомості
URI: http://repository.vsau.vin.ua/repository/getfile.php/31737.pdf
Тип виданя: Статті у наукових фахових виданнях України (Copernicus та інші)
Видавництво: Наукові інновації та передові технології. 2022. № 10 (12). С. 214-225.
Розташовується в колекціях :
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 31737.pdf Розмір : 728308 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний
| |
|
|