id: 3248
Назва: Маркетингова концепція розвитку біопаливного виробництва в Україні
Автори: І. С. Воронецька, С. А. Сегеда, Л. М. Пронько, О. О. Кравчук
Ключові слова: енергетичні проблеми, біопаливо, біосировина, маркетингова концепція
Дата публікації: 2011-05-30 10:45:00
Останні зміни: 2011-05-30 10:45:05
Рік видання: 2011
Аннотація: Рассмотрена маркетинговая концепция развития биотопливного производства в Украине, осуществлена сегментация потребителей биотоплива за интересами.
URI: http://repository.vsau.vin.ua/repository/getfile.php/3248.pdf
Тип виданя: Статті
Видавництво: Вінниця
Розташовується в колекціях : Том 1/ 2010. Випуск 42/ Збірник наукових праць Вінницького державного аграрного університету/ Наші видання/ Вінницький національний аграрний університет/
Ким внесений: Дончевська О.П.
Файл : 3248.pdf Розмір : 324577 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний
| |
|
|