id: 32849
Назва: Теоретичні основи управління маркетинговою діяльністю на підприємствах галузі садівництва
Автори: Кожухар В.В.
Ключові слова: управління, діяльність, маркетинг, маркетингова діяльність, садівництво.
Дата публікації: 2023-04-14 20:03:23
Останні зміни: 2023-04-14 20:03:23
Рік видання: 2023
Аннотація: У статті розглянуто сутність та розвиток маркетингу ХІХ-ХХ сторіччя. Зображено світовий та український досвід зародження маркетингу. Проаналізовано погляди зарубіжних вчених на сутність та зміст поняття «маркетинг». Визначено основне завдання маркетингової діяльності на підприємствах галузі садівництва є впровадження процесу управління, що є елементами комплексу маркетингу у такий спосіб, щоб кожен з них, виконував своє функціональне призначення, одночасно, але при цьому сприяв підвищенню ефективності решти елементів і тим самим підвищував синергічний ефект. Представлено підходи з управління маркетинговою діяльністю, а також основні принципи управління маркетинговою діяльністю на підприємств садівництва. Визначено наукові підходи до тлумачення понять «маркетингова діяльність» та «збутова діяльність» серед вітчизняних та зарубіжних вчених.
URI: http://repository.vsau.vin.ua/repository/getfile.php/32849.pdf
Тип виданя: Статті у наукових фахових виданнях України (Copernicus та інші)
Видавництво: Вісник Одеського національного університету. Економіка. 2023. Т. 28. № 1 (95). С. 50-57. DOI: https://doi.org/10.32782/2304-0920/1-95-8
Розташовується в колекціях :
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 32849.pdf Розмір : 732194 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний
| |
|
|