id: 33340
Назва: Управління маркетинговою діяльністю на туристичному підприємстві
Автори: Ващук Анастасії Ігорівни
Ключові слова: маркетинг, управління, туризм, туристичне підприємство
Дата публікації: 2023-05-18 09:45:26
Останні зміни: 2023-05-18 09:45:26
Рік видання: 2023
Аннотація: У сучасних умовах господарювання розвиток підприємств туристичної галузі України характеризується загостренням конкуренції через відсутність належної системи координації діяльності підприємства в процесі розробки, виробництва, реалізації туристичного продукту та послуг з метою отримання максимального прибутку шляхом повного задоволення споживача. У цій ситуації значний інтерес для вітчизняних підприємств галузі становить сучасна маркетингова концепція, впровадження маркетингових заходів в управлінні діяльністю підприємств, передові методи маркетингового впливу на формування ринкового попиту, конкурентної позиції туристичного підприємства.
URI: http://repository.vsau.vin.ua/repository/getfile.php/33340.pdf
Тип виданя: FFFF
Розташовується в колекціях :
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 33340.pdf Розмір : 1111014 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Доступний тільки користувачам ВНАУ
| |
|
|