id: 33580
Назва: The use of modern internet resources and services in the planning of marketing activities of agrarian enterprises
Автори: Pidlubnyi V.
Ключові слова: influence, market management, Information and services, company
Дата публікації: 2023-05-30 08:30:21
Останні зміни: 2023-05-30 08:30:21
Рік видання: 2022
Аннотація: In modern conditions of global and transformational changes, the role of management of marketing activities of agrarian enterprises is growing. Understanding and using the concept of marketing in the management of agro-industrial enterprises in the conditions of European integration is a mandatory element of effective entrepreneurial activity. The quality of marketing activity in management is decisive, as it determines the highly profitable rhythmic activity of the enterprise.
URI: http://repository.vsau.vin.ua/repository/getfile.php/33580.pdf
Тип виданя: Монографії видані за кордоном
Видавництво: Management of marketing activities of agricultural formations in the conditions of European integration. Monograph. Primedia eLaunch, Boston, USA, 2022. P. 339-361. DOI: 10.46299/979-8-88862-828-7.14
Розташовується в колекціях :
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 33580.pdf Розмір : 3702050 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний
| |
|
|