id: 34194
Назва: Система управління маркетинговою стратегічною діяльністю підприємств АПК в Україні
Автори: Колодій Д.В.
Ключові слова: МАРКЕТИНГ, СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНОСТЮ, КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ, МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ, КОНКУРЕНТНЕ СЕРЕДОВИЩЕ, МАРКЕТИНГОВЕ СЕРЕДОВИЩЕ.
Дата публікації: 2023-11-06 11:48:39
Останні зміни: 2023-11-06 11:48:39
Рік видання: 2023
Аннотація: Метою кваліфікаційної роботи є дослідження системи управління маркетинговою діяльністю виробництва та розробка рекомендацій до її поліпшення. Об’єктом дослідження є економічний процес управління маркетинговою діяльністю ТОВ «Агроград В». Предметом дослідження є організаційно-економічні аспекти вдосконалення складових систем управління сучасним маркетингом підприємства АПК в ринкових умовах господарювання. Вирішення цих завдань у кваліфікаційній роботі реалізовано з використанням наступних методів, як: синтез і аналіз – для обґрунтування практичних і теоретичних рекомендацій; метод порівняння; комплексний та системний аналіз – при розкритті економічної сутності управління маркетингом; загальнонаукові методи: графічний та табличний методи, економіко- статистичний аналіз. Інформаційну базу дослідження склали нормативно-правові акти щодо регулювання функціонування АПК України, дані Міністерства аграрної політики та продовольства України, офіційні матеріали Державної служби статистики України, державні та регіональні програми соціально-економічного розвитку, інтернет-ресурси, звітність ТОВ «Агроград В», Internet джерела, матеріали періодичних видань тощо. Практичне значення одержаних результатів полягає в формуванні напрямів підвищення сучасного управління маркетинговою діяльністю підприємств АПК з урахуванням оптимізації складових за фактором їх мінімальної вартості.
URI: http://repository.vsau.vin.ua/repository/getfile.php/34194.pdf
Тип виданя: Дипломні роботи 2023
Розташовується в колекціях :
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 34194.pdf Розмір : 1584670 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Доступний тільки користувачам ВНАУ
| |
|
|