id: 34952
Назва: Деякі аспекти дослідження адміністративно-правових засад протидії корупції в умовах вивчення нормативної дисципліни «правове регулювання адміністративних відносин»
Автори: Дем’янчук Ю.В., Бартош Д.О., Петрівська О.П.
Ключові слова: корупція, протидія корупції, освітнє середовище, заклади освіти, антикорупційні напрями, нормативна освітня дисципліна
Дата публікації: 2023-11-30 17:31:43
Останні зміни: 2023-11-30 17:31:43
Рік видання: 2023
Аннотація: У даній науковій статті розглянуто дослідження адміністративно-правових засад протидії корупції в умовах вивчення нормативної дисципліни „Правове регулювання адміністративних відносин”. Зокрема, адміністративне право містить сукупність нормативних аспектів, що здійснюють вплив у сферу нормативної дисципліни, а основу такої сукупності відображають умови, розроблені Радою Європи в цілому. Визначення закладів освіти передбачає декілька виокремлених умов, необхідних для викорінення корупції ураховуючи освітнє середовище. Корумпований високопосадовець бажає мати владні повноваження, щоб унеможливити корупційні дії, здійснюючи свою займану посаду. Складність у протидії корупції впливає через різницю в корупції у цілому закладів освіти. Деякі країни прийняли нормативно-правові акти про протидію корупції, виокремлюючи сферу між неусвідомленою корупцією та прийнятними „даруваннями хорошої долі людини”. Це передбачає, що такі країни вже зуміли, що протидія корупції – це явище, яке доводиться викорінювати в освітньому середовищі, але кожна країна має свої засади протидії корупції. Окремі вчинки, які передбачають як „подарунок хорошої волі” у деякій країні, розглянуті як корупційні вчинки в іншій. Протидія корупції є загальноприйнятим дуже складним завданням, але швидко здійснити дану проблему в аспекті досі не вдалося жодній країні, в тому числі й Україні. Більшість країнам зуміли досягли успіху у викоріненні посиленню корупції від неприборканої до простого її перебування в межах, коли на неї здійснювати ефект впливу в цілому. Серед таких країн можна визначити зараз Сінгапур і Гонконг, їм переконливо зуміли це здійснити у надзвичайно швидкі строки. Але, досвід даних країн передбачає про присутність деяких факторів, що мають тенденцію не відображати успіх упровадження антикорупційних заходів в освіті. Корумповані передбачені схеми здійснюють вже широко впроваджені в соціальні засади країни і тому на них дуже важко та складно здійснити вплив у цілому. Тому, особи, відповідальні стосовно протидії корупційних діянь, такі як освітні діячі, судова влада передбачають окремо отримати прибуткову діяльність від корумпованих учинків і тому небажано залучаються до впровадження необхідних антикорупційних діянь у цілому. Але ж, корупційні діяння є багатогранною та факторною запорукою проблемних аспектів, що рідко здійснюється єдиним фактором, саме тому її слід передбачати системно та комплексно, із залученням додаткових важелів науки, вжитих на різних напрямах. Отже, антикорупційні освітні напрями та норми здійснюють одночасне впровадження в державах Європи в цілому.
URI: http://repository.vsau.vin.ua/repository/getfile.php/34952.pdf
Тип виданя: Статті у наукових фахових виданнях України (Copernicus та інші)
Видавництво: Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». Серія: «Юридичні науки». 2023. № 10 (68). С. 14-18. DOI: 10.25313/2520-2308-2023-10-9311
Розташовується в колекціях :
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 34952.pdf Розмір : 1367586 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний
| |
|
|