id: 35528
Назва: Застосування ігрових технологій на заняттях з англійської мови для студентів аграріїв
Автори: Ковальова К.В.
Ключові слова: освіта, студенти аграрії, професійна компетентність, ігрові технології; ефективність.
Дата публікації: 2024-04-02 08:10:15
Останні зміни: 2024-04-02 08:10:15
Рік видання: 2024
Аннотація: Анотація. У статті досліджено важливість використання ігрових технологій навчання для майбутніх аграріїв. Доведено необхідність використання ігрового навчання для ефективного спілкування та формування комунікативної компетентності. Однією з головних цілей під час навчання є створення сприятливих умов, щоб студент почувався успішним, що робить процес засвоєння знань продуктивним, а також активізує студентів як головних суб’єктів навчального процесу, що істотно впливає на взаємодію з іншими учасниками освітнього середовища. Досліджено різновиди комунікативних ігор та їх функції. Встановлено, що ігрові технології є ефективними та характеризуються активізацією мислення та адаптацією студентів; високим ступенем занурення в навчальний процес; обов`язковою взаємодією студентів і викладачів; насиченістю та творчістю характеру діяльності; самостійністю студентів у прийнятті рішень; їх бажанням набути необхідних компетенцій за відносно короткий проміжок часу. Досліджено, що підвищення якості вивчення іноземних мов студентів відбувається шляхом впровадження ігор у навчальний процес. Визначено, що в процесі навчання дуже важливо використовувати групові форми роботи, оскільки цей вид діяльності сприяє розвитку спілкування. Доведено, що студент може оволодіти необхідними професійними вміннями та навичками лише за умови виявлення до них достатнього інтересу та докладання певних зусиль, поєднуючи теоретичні знання, набуті на лекціях, семінарах, самостійно, з вирішенням конкретних виробничих завдань. Зазначено, що ігри мають важливий потенціал для формування професійно значущих якостей майбутніх спеціалістів. Акцентовано увагу на прикладах фонетичних, лексичних і граматичних ігор, які сприяють формуванню іншомовної компетенції студентів. Наголошується, що найбільші можливості для розвитку пізнавальної активності студентів надають ігри, пов’язані з майбутньою професією. Доведено ефективність використання на заняттях з іноземної мови методики моделювання ситуацій майбутньої професійної діяльності.
URI: http://repository.vsau.vin.ua/repository/getfile.php/35528.pdf
Тип виданя: Статті у наукових фахових виданнях України (Copernicus та інші)
Видавництво: Наука і техніка сьогодні. 2024. № 3 (31). С. 537-556. DOI: https://doi.org/10.52058/2786-6025-2024-3(31)-537-556
Розташовується в колекціях :
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 35528.pdf Розмір : 3031918 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний
| |
|
|