id: 35829
Назва: Вплив сучасних технологій на термінографію у формуванні мовної компетентності студентів-філологів
Автори: Сіладі В.В., Берта Е.Т., Холод І.В.
Ключові слова: лексикографія, мова, знання, програми, навчання термінології
Дата публікації: 2024-05-13 12:12:34
Останні зміни: 2024-05-13 12:12:34
Рік видання: 2024
Аннотація: Термінографія – це напрямок лексикології, який вивчає терміни, або спеціалізовану лексику, в певних наукових чи технічних галузях. Викладання термінографії в університетському курсі мови може бути корисним для студентів-філологів наукових та гуманітарних спеціальностей. Словниковий запас має вирішальне значення у викладанні та вивченні іноземних мов. Мета представленої роботи полягає у вивченні впливу використання сучасних технологій та термінологічного підходу для досягнення освітніх цілей у галузі філології. Методи роботи включають синтез та аналіз наявної наукової літератури, дотичної до дидактичного аспекту термінографії. Результати роботи продемонстрували, що залежно від того, чи ставить підхід акцент на мову та лексикон як на основні пріоритети, навчальні програми для філологів, які зосереджуються на поліпшенні мовної компетентності або на здобутті фахових знань в сфері термінології, є ефективними. Крім того, результати дослідження показали деякі ключові принципи, якими слід керуватися під час викладання та вивчення спеціальної термінології. Запропоновано переглянути різні підходи та важливі технологічні інновації у галузі освітньої термінографії з метою надання викладачам і студентам адекватних інструментів, які здатні задовольнити їхні комунікаційні потреби. Це означає, що словниковий матеріал повинен бути спрямований на конкретні потреби студентів, забезпечуючи їм необхідну інформацію у доступній формі. Висновок полягає в тому, що розробка схем аналізу термінологічних дискурсів в якості елементів навчальної програми у галузі філології є перспективною. Перспективним видається розширення спектру дій, спрямованих на роботу зі словниками за допомогою новітніх технологій, з метою сприяння засвоєнню знань та мовної компетентності. Аналізуючи результати дослідження, можна зробити висновок, що збалансоване поєднання сучасних технологій і традиційних методів навчання є найефективнішим шляхом досягнення максимальної професійної лексичної компетентності студентів-філологів. Подальші дослідження у галузі термінографії можуть сприяти вдосконаленню програм навчання та методів вивчення лексики для майбутніх фахівців у галузі філології.
URI: http://repository.vsau.vin.ua/repository/getfile.php/35829.pdf
Тип виданя: Статті у наукових фахових виданнях України (Copernicus та інші)
Видавництво: Вісник науки та освіти (Серія «Філологія», Серія «Педагогіка», Серія «Соціологія», Серія «Культура і мистецтво», Серія «Історія та археологія»). 2024. № 4 (22). С. 471-484. DOI: https://doi.org/10.52058/2786-6165-2023-11(17)-741-484
Розташовується в колекціях :
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 35829.pdf Розмір : 1926273 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний
| |
|
|