id: 36626
Назва: Удосконалення маркетингових технологій просування товару (бренду) у мережі Інтернет
Автори: Маханьков Сергій
Ключові слова: маркетинг, інтернет-технології, бренд, розвиток, просування, реклама
Дата публікації: 2024-06-07 10:16:32
Останні зміни: 2024-06-07 10:16:32
Рік видання: 2024
Аннотація: Об’єктом дослідження – сукупність теоретичних, методичних і прикладних аспектів щодо розробки бізнес-плану торговельного підприємства орієнтованого на застосування інтернет-технологій. Предмет дослідження – особливості розробки бізнес-планів в сфері торгівлі на основі інтернет-технологій. Мета дослідження – розробка комплексу рекомендацій щодо вдосконалення удосконалення комерційної діяльності підприємства на основі інтернет-технологій. Теоретичною і методологічною основою даного дослідження є наступні методи та прийоми: діалектичний і абстрактно-логічний; монографічний; статистичні; порівняння, групування, графічний та ін. Методичною основою дослідження є базові положення економічної теорії, наукові розробки вітчизняних і зарубіжних вчених з даної тематики, законодавчі та нормативно-правові акти України, а також фінансово-статистична звітність ПрАТ «ІДС» . Визначено, що підхід до розвитку маркетингових комунікацій ПрАТ «ІДС» на основі трендів в соціальних мережах, що передбачає розробку комплексу методичних інструментів для оптимізації параметрів охоплення цільової аудиторії, хвиль запланованих і похідних комунікацій, поширення інформації про компанії і бренди, часові межі та інтенсивність використання маркетингових комунікаційних програм і проектів.
URI: http://repository.vsau.vin.ua/repository/getfile.php/36626.pdf
Тип виданя: Дипломні роботи 2024
Розташовується в колекціях :
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 36626.pdf Розмір : 834069 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Доступний тільки користувачам ВНАУ
| |
|
|