id: 36693
Назва: Теоретичні основи комплексу маркетингу при формуванні конкурентоспроможності підприємства
Автори: Токар К.С.
Ключові слова: маркетингові інструменти, конкурентоспроможність, аграрні підприємства, комплекс маркетингу, маркетинг-мікс
Дата публікації: 2024-06-11 09:05:53
Останні зміни: 2024-06-11 09:05:53
Рік видання: 2024
Аннотація: В умовах нестабільності та мінливості зовнішнього середовища, а особливо в умовах воєнного стану, маркетинг стає ключовим аспектом для досягнення конкурентних переваг суб’єктів господарювання. Застосування маркетингових інструментів у діяльності підприємств є основою системи маркетингу, а управління комплексом маркетингу є головним завданням досягнення його конкурентоспроможності. Дослідження показали, що трактування «комплексу маркетингу» визначається комплексом стратегічних інструментів та дій, що використовуються підприємствами для досягнення своїх маркетингових цілей. Встановлено, що всі нові інструменти маркетингу є або модифікацією класичних «4Р», або характеристиками середовища застосування цих інструментів. Описано нові концепції комплексу маркетингу, такі як «4С», «4А», модель SIVA, «4D», «4Е», а також концепцію «2P + 2C + 3S», які не заміняють концепцію «4Р», проте доповнюють її.
URI: http://repository.vsau.vin.ua/repository/getfile.php/36693.pdf
Тип виданя: Статті у наукових фахових виданнях України (Copernicus та інші)
Видавництво: Сталий розвиток економіки. 2024. № 1 (48). С. 273-280. DOI: https://doi.org/10.32782/2308-1988/2024-48-38
Розташовується в колекціях :
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 36693.pdf Розмір : 434314 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний
| |
|
|