id: 36708
Назва: Оцінювання впливу чат-бесід на залученість та успішність здобувачів вищої освіти
Автори: Макаров З.Ю., Момот А.В., Демченко О.М.
Ключові слова: інтерактивне навчання, психологічний комфорт, методи віртуальної комунікації, показники академічної успішності
Дата публікації: 2024-06-13 07:55:58
Останні зміни: 2024-06-13 07:55:58
Рік видання: 2024
Аннотація: Метою статті є аналіз впливу інструментів віртуальної комунікації, зокрема чат-бесід на залученість та успішність здобувачів вищої освіти в умовах дистанційного навчання. Для досягнення поставленої мети було використано такі методи дослідження, як аналіз наукових джерел, синтез отриманої інформації, порівняння, узагальнення. У результаті дослідження було з’ясовано, що в умовах воєнного стану в Україні та впровадження дистанційної форми освіти багато здобувачів вищої освіти відчувають відчуженість і стрес через відсутність особистого контакту з іншими учасниками процесу навчання. Ключовим для підвищення академічних досягнень здобувачів вищої освіти є забезпечення психологічного комфорту, що підтримує емоційне благополуччя, підвищує мотивацію та увагу, а також сприяє зростанню академічних успіхів здобувачів вищої освіти у віртуальному освітньому середовищі. Для забезпечення максимальної ефективності дистанційної освіти багатьма закладами вищої освіти використовуються певні технології навчання. Було проаналізовано основні інструменти, які забезпечують комунікацію між адміністрацією, викладачами та здобувачами освіти в процесі навчання. Визначено, що найпоширенішими інструментами віртуальної комунікації в освітньому процесі є сервіси миттєвого обміну повідомленнями, електронна пошта та платформи відеоконференцій. Розглянуто особливості використання в онлайн-освіті таких сервісів, як Viber та Telegram. Ефективним засобом комунікації було також визначено чат-боти, які забезпечують швидкий доступ до інформації, покращення результатів навчання та підвищення якості освітнього досвіду. Найбільш зручними для учасників освітнього процесу є чат-боти, які працюють у месенджерах, зокрема Viber, Telegram, Facebook Messenger. Урізноманітненню та збагаченню освітнього процесу сприяє використання платформи Moodle, особливістю якої є наявність різноманітних інструментів, зокрема чату. Для забезпечення максимально ефективного та комфортного освітнього процесу в умовах дистанційного навчання викладачі повинні, окрім цифрових навичок, володіти низкою професійних компетентностей. Це дозволить підвищити мотивацію і зацікавленість здобувачів вищої освіти, і, відповідно, покращити їхні результати в навчанні.
URI: http://repository.vsau.vin.ua/repository/getfile.php/36708.pdf
Тип виданя: Статті у наукових фахових виданнях України (Copernicus та інші)
Видавництво: Педагогічна Академія: наукові записки. 2024. Вип. 5. URL: https://pedagogical-academy.com/index.php/journal/article/view/101/59 DOI: https://doi.org/10.57125/pedacademy.2024.04.29.07
Розташовується в колекціях :
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 36708.pdf Розмір : 852825 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний
| |
|
|