id: 37909
Назва: Обґрунтування параметрів динамічного регулювання кутів сходження керованих коліс передньоприводного автомобіля
Автори: Павленко Тарас Сергійович
Ключові слова: Автомобіль, колесо, керуючий колісний модуль, кут сходження, кут розвалу, математична модель, експеримент, дорожні випробування.
Дата публікації: 2024-11-25 09:00:07
Останні зміни: 2024-11-25 09:00:07
Рік видання: 2024
Аннотація: В кваліфікаційні роботі виконані теоретичні дослідження системи рульового колісного модуля транспортного засобу, що враховує кути сходження керованих коліс. На основі розробленої математичної моделі була одержана залежність зміни кута сходження колеса від швидкості руху автомобіля та визначені оптимальні кути сходження при прямолінійному та криволінійному русі автомобіля. Для визначення усталених значень кута сходження колеса як функції параметра швидкості руху автомобіля використовувались ітераційні чисельні методи розв’язання кінцевих рівнянь, а аналіз динаміки системи проводився на основі чисельного інтегрування диференціальних рівнянь збуреного руху. Для перевірки адекватності визначених функціональних залежностей та з метою подальшого вибору оптимальних конструктивних параметрів керованого колісного модуля та для покращення експлуатаційних показників автомобіля проведені дорожні випробування автомобіля категорії М1. На базі автомобіля категорії М1 створено науково-дослідну лабораторію для дорожніх випробувань колісного керуючого модуля. Дана лабораторія має удосконалений комплекс вимірювальної та реєструючої апаратури з можливістю визначення зміни кутів сходження коліс на різних режимах руху автомобіля. Аналіз отриманих теоретичних та експериментальних даних при прямолінійному русі автомобіля показав, що на величину зміни кутів сходження коліс впливає швидкісний режим руху автомобіля.
URI: http://repository.vsau.vin.ua/repository/getfile.php/37909.pdf
Тип виданя: Дипломні роботи 2024
Розташовується в колекціях :
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 37909.docx Розмір : 4051309 байт Формат : Текстовий файл docx Доступ : Доступний тільки користувачам ВНАУ
| |
|
|