id: 38267
Назва: Збутова діяльність дистриб’юторських підприємств: сутність та особливості здійснення
Автори: Бешлей Б.В.
Ключові слова: збут, збутова діяльність, дистриб’юторські підприємства, канали розподілу, облік.
Дата публікації: 2024-12-13 09:39:07
Останні зміни: 2024-12-13 09:39:07
Рік видання: 2024
Аннотація: Метою статті є характеристика підходів до визначення сутності поняття «збутова діяльність дистриб’юторських підприємств», а також обґрунтування особливостей її здійснення. Аналізуючи, систематизуючи і узагальнюючи наукові праці учених-економістів, було розглянуто особливості здійснення збутової діяльності з урахуванням специфіки дистриб’юторських підприємств. Систематизовано погляди науковців щодо визначення понять «збут» та «збутова діяльність». У результаті дослідження було надано авторське визначення поняття «збутова діяльність дистриб’юторського підприємства», яке ґрунтується на поєднанні таких важливих аспектів збуту, як формування попиту, організація каналів розподілу, орієнтація на споживача, а також фінансові та маркетингові засади. Обґрунтовано рівні каналів розподілу продукції та встановлено, що дистриб’юторські підприємства виконують важливу роль у каналах розподілу продукції, забезпечуючи ефективне переміщення товарів від виробника до кінцевого споживача через різні рівні посередників. Визначено місце та роль дистриб’юторських підприємств у ланцюгу постачання та проаналізовано основні складові, які впливають на процес збутової діяльності. Особливу увагу приділено використанню сучасних цифрових технологій у здійсненні збутової діяльності дистриб’юторських підприємств. Доведено, що їх застосування дозволяє значно підвищити ефективність збутових процесів продажу, логістики, управління запасами та взаємодії з партнерами і клієнтами і дозволяють дистриб’юторам адаптуватися до змін ринку. Запропоновано шляхи оптимізації збутової діяльності дистриб’юторських підприємств, головними векторами яких стали: автоматизація процесів збуту; оптимізація логістичних процесів; розширення та диверсифікація каналів збуту; вдосконалення маркетингової стратегії; підвищення якості обслуговування клієнтів; аналіз і прогнозування попиту; управління ціноутворенням; підвищення рівня співпраці з партнерами. Зроблено висновок про те, що збутова діяльність дистриб’юторських підприємств є важливим елементом функціонування сучасного ринкового середовища, забезпечуючи ефективне переміщення товарів від виробника до кінцевого споживача.
URI: http://repository.vsau.vin.ua/repository/getfile.php/38267.pdf
Тип виданя: Статті у наукових фахових виданнях України (Copernicus та інші)
Видавництво: Бізнес Інформ. 2024. № 9. С. 266-273. DOI: https://doi.org/10.32983/2222-4459-2024-9-266-273
Розташовується в колекціях :
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 38267.pdf Розмір : 589809 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний
| |
|
|