id: 38275
Назва: Theoretical and practical aspects of marketing activities of agrarian formations: a component of anti-crisis management
Автори: Koval N.
Ключові слова: marketing activities, agrarian formations, anti-crisis management
Дата публікації: 2024-12-13 13:11:17
Останні зміни: 2024-12-13 13:11:17
Рік видання: 2024
Аннотація: All rights reserved. Printed in the United States of America. No part of this publication may be reproduced, distributed, or transmitted, in any form or by any means, or stored in a data base or retrieval system, without the prior written permission of the publisher. The content and reliability of the articles are the responsibility of the authors. When using and borrowing materials reference to the publication is required.
URI: http://repository.vsau.vin.ua/repository/getfile.php/38275.pdf
Тип виданя: Монографії видані за кордоном
Видавництво: In: Features of the development of the agricultural sector of Ukraine’s economy in the context of European integration. Monograph. Primedia eLaunch, Boston, USA, 2024. P. 120-151. DOI: 10.46299/979-8-89692-747-1.6
Розташовується в колекціях :
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 38275.pdf Розмір : 721337 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний
| |
|
|