id: 38276
Назва: The idea of creativity in advertising
Автори: Bielkin I.
Ключові слова: creative, advertising, sales, need, consumer
Дата публікації: 2024-12-13 13:16:07
Останні зміни: 2024-12-13 13:16:07
Рік видання: 2024
Аннотація: The chapter examines the essence and features of advertising creativity, its influence on marketing communications, as a means of rapid response and targeted influence on consumers and intermediaries. Advertising creativity is a conscious activity aimed at obtaining certain results, which is able to use elements of modern art to create the desired brand image.
URI: http://repository.vsau.vin.ua/repository/getfile.php/38276.pdf
Тип виданя: Монографії видані за кордоном
Видавництво: In: Features of the development of the agricultural sector of Ukraine’s economy in the context of European integration. Monograph. Primedia eLaunch, Boston, USA, 2024. P. 73-87. DOI: 10.46299/979-8-89692-747-1.4
Розташовується в колекціях :
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 38276.pdf Розмір : 2309719 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний
| |
|
|