id: 38310
Назва: Інноваційний маркетинг аграрних підприємств в умовах воєнного стану
Автори: Змієвець Д.Л., Пронько Л.М.
Ключові слова: інноваційний маркетинг, аграрні підприємства, воєнний стан, цифрові канали просування, інформаційні технології.
Дата публікації: 2024-12-20 09:29:24
Останні зміни: 2024-12-20 09:29:24
Рік видання: 2024
Аннотація: Стаття присвячена аналізу викликів та можливостей інноваційного маркетингу аграрних підприємств в умовах воєнного стану в Україні. Окреслено основні аспекти адаптації маркетингових стратегій до змінюваних ринкових умов, зокрема, досліджено, як інновації впливають на підвищення конкурентоспроможності та ефективності управління підприємствами. Проаналізовано роль інформаційно-комунікаційних технологій у забезпеченні аграрних підприємств необхідними ресурсами для ведення ефективної діяльності. Систематизовано новітні підходи до маркетингу, які включають різні канали цифрового просування продукції, враховуючи специфіку воєнного часу. Визначено ключові напрямки подальших досліджень у сфері інноваційного маркетингу для аграрних підприємств, що зумовлені потребами ринку та особливостями економічного розвитку в постконфліктний період.
URI: http://repository.vsau.vin.ua/repository/getfile.php/38310.pdf
Тип виданя: Статті у наукових фахових виданнях України (Copernicus та інші)
Видавництво: Економіка та суспільство. 2024. Вип. 62. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/3992/3918 DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-62-97
Розташовується в колекціях :
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 38310.pdf Розмір : 843040 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити

Система "Сократ"  |   Офіційний сайт Copyright © 2013, математика Є.А.Паламарчук, дизайн Р.О.Яцковська