id: 6348
Назва: Сучасні підходи до проведення статистичного аналізу в маркетинговому управлінні регіональних економічних систем
Автори: О. С. Колесов, Н. С. Колесова
Ключові слова: статистичний аналіз, методи, маркетингові дослідження, система показників
Дата публікації: 2013-07-26 10:01:16
Останні зміни: 2013-09-09 13:21:51
Рік видання: 2010
Аннотація: Розглянуто сучасні підходи до проведення статистичних досліджень в маркетинговому управлінні нарівні регіональних систем.
URI: http://repository.vsau.vin.ua/repository/getfile.php/6348.pdf
Тип виданя: Статті
Видавництво: 440 Вінниця
Розташовується в колекціях : 2010. Випуск 3/ Серія: Економічні науки/ Збірник наукових праць Вінницького національного аграрного університету./ Наші видання/ Вінницький національний аграрний університет/
Ким внесений: Дончевська О.П.
Файл : 6348.pdf Розмір : 301039 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний
| |
|
|