id: 6366
Назва: PRODUCT PLACEMENT: ефективність використання нового виду рекламоносія
Автори: О. С. Колесов, О. О. Недбалюк, К. І. Алексеєнко
Ключові слова: реклама, рекламні засоби, кінематограф, маркетингові комунікації, зв"язок з громадкістю, принципи
Дата публікації: 2013-07-26 14:27:03
Останні зміни: 2013-09-09 16:04:40
Рік видання: 2011
Аннотація: Розглядається новий вид маркетингової комунікації – product placement. Акцентується увага на принципах та ефективності використання нової рекламної технології на основі аналізу та прикладів світового кінематографу. Висвітлені засади взаємодії product placement із глядацькою аудиторією та переваги нового виду рекламо носія перед іншими способами взаємодії із споживачем. Досліджено успішність застосування product placement на вітчизняному ринку, його подальші потреби та перспективи розвитку.
URI: http://repository.vsau.vin.ua/repository/getfile.php/6366.pdf
Тип виданя: Статті
Видавництво: 440 Вінниця
Розташовується в колекціях : 2011. Випуск № 1 (48) Том 2/ Серія: Економічні науки/ Збірник наукових праць Вінницького національного аграрного університету./ Наші видання/ Вінницький національний аграрний університет/
Ким внесений: Дончевська О.П.
Файл : 6366.pdf Розмір : 263328 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний
| |
|
|