id: 9474
Назва: Маркетинг як інструмент виходу на зовнішній ринок
Автори: Ставська Ю. В., Цикун М. В.
Ключові слова: маркетинг, зовнішній ринок, світові тенденції, інтеграція, глобалізація, український ринок маркетингу
Дата публікації: 2015-10-19 11:15:01
Останні зміни: 2015-10-19 11:15:01
Рік видання: 2015
Аннотація: Наведено результати дослідження тенденцій розвитку маркетингу в Україні. Проведено статистичні дослідження з метою визначення найкращих напрямів розвитку. Показано, що український ринок маркетингу розвивається в руслі загальних світових тенденцій, таких як інтеграція та глобалізація. Також запропоновано ряд рекомендацій щодо покращення розвитку маркетингових комунікацій.
URI: http://repository.vsau.vin.ua/repository/getfile.php/9474.pdf
Тип виданя: Тези доповідей
Видавництво: Збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції "Трансформаційна динаміка розвитку агропромислового виробництва" (7-8 травня 2015). - Вінниця, 2015. - С. 84-87.
Розташовується в колекціях : 2015 р./ Публікації співробітників у виданнях інших установ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 9474.pdf Розмір : 5930605 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний
| |
|
|