id: 9535
Назва: Економіка вражень як етап соціально-економічного становлення
Автори: Коляденко С.В.
Ключові слова: Враження, тавари, послуги, економіка вражень, маркетинг вражень, менеджмент вражень, управління враженнями.
Дата публікації: 2015-11-17 14:01:31
Останні зміни: 2015-11-17 14:01:31
Рік видання: 2015
Аннотація: Поява в економічній галузі економіки вражень дасть змогу виокремити той економічний ефект від вражень, який підніме економіку світу та рівень суспільного розвитку на новий якісно відмінний рівень.
URI: http://repository.vsau.vin.ua/repository/getfile.php/9535.pdf
Тип виданя: Тези доповідей
Видавництво: м. Вінниця, ВНАУ
Розташовується в колекціях : 2015 р./ Публікації співробітників у виданнях інших установ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 9535.pdf Розмір : 455716 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний
| |
|
|