The Repository of VNAU

MAIN | BY YEARS | COLLECTIONS| BY TYPES| BY DEPS | SEARCH| LOGIN | ABOUT| RSS |

id: 10101
Title: Формування іміджу підприємства на зовнішніх ринках СТОВ «Кряж і К»
Authors: Узенюк Юлія Анатоліївна
Keywords: імідж, підприємство, зовнішні ринки
Date of publication: 2016-02-05 09:53:57
Last changes: 2016-02-05 09:53:57
Year of publication: 2016
Summary: Практика довела, що формування іміджу підприємства - процес складний та багатогранний. Практично кожне підприємство, яке визнає необхідність забезпечувати собі певну репутацію та просування на ринку, має штатних співробітників, які займаються цими питаннями у складі служби маркетингу (група з корпоративного іміджу може існувати окремо, але це менш доречно, тому що вся діяльність підпорядкована цілям та завданням маркетингу). Недостатня дослідженість проблем формування іміджу підприємств на національному й міжнародному ринку, розробки відповідного інструментарію та організаційних механізмів її розвитку і оцінки зумовили актуальність та практичну значущість обраного напряму дослідження.
URI: http://repository.vsau.vin.ua/repository/getfile.php/10101.pdf
Publication type: FFFF
In the collections : 2016 р./ Дипломні роботи (проекти)/ Вінницький національний аграрний університет/
Published by: Адміністратор
File : 10101.pdf Size : 1072980 byte Format : Adobe PDF Access : Only for VNAU users

Enlarge

"Socrates" System  |   VNAU official site Copyright © 2013, coding by Y.Palamarchuck, design by R.Yatskovska