The Repository of VNAU

MAIN | BY YEARS | COLLECTIONS| BY TYPES| BY DEPS | SEARCH| LOGIN | ABOUT| RSS |

id: 21037
Title: Ігрові форми на заняттях з іноземної мови як засіб підвищення мотивації студентів до вивчення економічного вокабулярію
Authors: Тимощук Н. М.
Keywords: мотивація, ігрова форма, терміни, лексика, іноземна мова професійного спрямування, професійна підготовка, когнітивний підхід, методика
Date of publication: 2019-09-13 15:38:06
Last changes: 2019-09-13 15:38:06
Year of publication: 2019
Summary: У статті досліджено проблему підвищення мотивації студентів немовних закладів вищої освіти до вивчення нової наукової (ділової) англійської лексики шляхом використання ігрових методів на заняттях з іноземної мови. Розглянуто мотивацію студентів закладу вищої освіти як необхідну складову навчального процесу. Представлено результати моніторингу щодо наявності проблеми засвоєння нової фахової лексики, оптимальної форми організації навчання нових термінів і найефективніших засобів навчання та їх запам’ятовування серед студентів факультету менеджменту та права Вінницького національного аграрного університету. Здійснено порівняльний аналіз якості та успішності студентів до та після використання ігрових форм на заняттях з дисципліни “Іноземна мова професійного спрямування”. Зазначено, що опанування іншомовною фаховою лексикою – ключова складова у вивченні іноземної мови професійного спрямування, яка дає змогу підвищити ефективність навчального процесу, сприяє формуванню компетентного фахівця, конкурентоспроможного у сучасних умовах. Доведено, що аналізована форма організації засвоєння економічної фахової лексики значно покращила здатність студентів ефективно запам’ятовувати нові англомовні фахові терміни, підвищила їх мотивацію до вивчення нової термінологічної лексики ділової англійської мови.
URI: http://repository.vsau.vin.ua/repository/getfile.php/21037.pdf
Publication type: Статті у наукових фахових виданнях України (Copernicus та інші)
Publication: Економіка. Фінанси. Менеджмент: актуальні питання науки і практики. - 2019. - № 2. - С. 151-161.
In the collections :
Published by: Адміністратор
File : 21037.pdf Size : 1700616 byte Format : Adobe PDF Access : For all

Enlarge

"Socrates" System  |   VNAU official site Copyright © 2013, coding by Y.Palamarchuck, design by R.Yatskovska