id: 2602
Title: Упаковка товару: значення та вплив на споживача
Authors: Н. Л. Федчишина, С. В. Мамалига
Keywords: товари, ринок, упаковка, споживачі, виробники, збут товару
Date of publication: 2011-01-12 15:30:48
Last changes: 2011-01-12 15:30:48
Year of publication: 2011
Summary: В даній статті аналізується те,що більшість товарів, що пропонуються на ринку, повинні бути обов"язково упаковані. Добре спроектована упаковка може виявитися для споживачів додатковою зручністю, а для виробників - додатковими коштами стимулювання збуту товару.
URI: http://repository.vsau.vin.ua/repository/getfile.php/2602.pdf
Publication type: Статті
Publication:
In the collections : 2009. Випуск 5/ Економічні проблеми розвитку аграрного виробництва в регіоні/ Збірники (загальні)/ Наші видання/ Вінницький національний аграрний університет/
Published by: Дончевська О.П.
File : 2602.pdf Size : 199849 byte Format : Adobe PDF Access : For all
| |
|
|