id: 2781
Title: Інтернет-реклама
Authors: О. М. Герасимчук, Т. Г. Гапчак
Keywords: інтернет–реклама, банер, веб–сайт, е-mail реклама, трафіка веб–сторінки, рекламна кампанія
Date of publication: 2011-01-27 11:38:46
Last changes: 2011-01-27 11:38:46
Year of publication: 2011
Summary: В статті розглянуто основні схеми ведення рекламних кампаній в інтернет, оцінено ефективність мережі інтернет як рекламного середовища. Визначено основні особливості і властивості інтернету як основного засобу реклами.
URI: http://repository.vsau.vin.ua/repository/getfile.php/2781.pdf
Publication type: Статті
Publication:
In the collections : 2010. Випуск № 6/ Економічні проблеми розвитку аграрного виробництва в регіоні/ Збірники (загальні)/ Наші видання/ Вінницький національний аграрний університет/
Published by: Дончевська О.П.
File : 2781.pdf Size : 183726 byte Format : Adobe PDF Access : For all
| |
|
|