id: 33340
Title: Управління маркетинговою діяльністю на туристичному підприємстві
Authors: Ващук Анастасії Ігорівни
Keywords: маркетинг, управління, туризм, туристичне підприємство
Date of publication: 2023-05-18 09:45:26
Last changes: 2023-05-18 09:45:26
Year of publication: 2023
Summary: У сучасних умовах господарювання розвиток підприємств туристичної галузі України характеризується загостренням конкуренції через відсутність належної системи координації діяльності підприємства в процесі розробки, виробництва, реалізації туристичного продукту та послуг з метою отримання максимального прибутку шляхом повного задоволення споживача. У цій ситуації значний інтерес для вітчизняних підприємств галузі становить сучасна маркетингова концепція, впровадження маркетингових заходів в управлінні діяльністю підприємств, передові методи маркетингового впливу на формування ринкового попиту, конкурентної позиції туристичного підприємства.
URI: http://repository.vsau.vin.ua/repository/getfile.php/33340.pdf
Publication type: FFFF
In the collections :
Published by: Адміністратор
File : 33340.pdf Size : 1111014 byte Format : Adobe PDF Access : Only for VNAU users
| |
|
|