id: 33433
Title: Управління рекламною діяльністю туристичного підприємства та шляхи його удосконалення
Authors: Беский Андрій Вікторович
Keywords: рекламний процес, маркетинг, туризм
Date of publication: 2023-05-23 10:33:11
Last changes: 2023-05-23 10:33:11
Year of publication: 2023
Summary: Робота містить три розділи в яких розглянуто основні визначення реклами та маркетингової діяльності, їх використання у туристичній галузі на основі аналізу роботи туристичної агенції. У першому розділі наведена оглядова інформація про суть та значення реклами, та наведені стадії рекламного процесу, описане їх значення та ціль.
URI: http://repository.vsau.vin.ua/repository/getfile.php/33433.pdf
Publication type: FFFF
In the collections :
Published by: Адміністратор
File : 33433.pdf Size : 1689742 byte Format : Adobe PDF Access : Only for VNAU users
| |
|
|