|
id: 3593
Title: Маркетинг органічної продукції
Authors: С. В. Мамалига
Keywords: органічна продукція, ринок та маркетинг органічної продукції
Date of publication: 2011-09-21 12:34:16
Last changes: 2011-09-21 12:34:16
Year of publication: 2011
Summary: У статті розглянуто питання формування та тенденцій розвитку ринку органічної продукції у світі та в Україні; виділено проблеми маркетингу органічної продукції; приведено основні напрямки маркетингової діяльності підприємства-виробника органічної продукції.
URI: http://repository.vsau.vin.ua/repository/getfile.php/3593.pdf
Publication type: Статті
Publication: Вінниця
In the collections : 2011. Випуск 8(48)/ Серія: Сільськогосподарські науки 2020 №2 (17)/ Збірник наукових праць Вінницького національного аграрного університету./ Наші видання/ Вінницький національний аграрний університет/
Published by: Дончевська О.П.
File : 3593.pdf Size : 188136 byte Format : Adobe PDF Access : For all
| |
|
|
|