id: 36693
Title: Теоретичні основи комплексу маркетингу при формуванні конкурентоспроможності підприємства
Authors: Токар К.С.
Keywords: маркетингові інструменти, конкурентоспроможність, аграрні підприємства, комплекс маркетингу, маркетинг-мікс
Date of publication: 2024-06-11 09:05:53
Last changes: 2024-06-11 09:05:53
Year of publication: 2024
Summary: В умовах нестабільності та мінливості зовнішнього середовища, а особливо в умовах воєнного стану, маркетинг стає ключовим аспектом для досягнення конкурентних переваг суб’єктів господарювання. Застосування маркетингових інструментів у діяльності підприємств є основою системи маркетингу, а управління комплексом маркетингу є головним завданням досягнення його конкурентоспроможності. Дослідження показали, що трактування «комплексу маркетингу» визначається комплексом стратегічних інструментів та дій, що використовуються підприємствами для досягнення своїх маркетингових цілей. Встановлено, що всі нові інструменти маркетингу є або модифікацією класичних «4Р», або характеристиками середовища застосування цих інструментів. Описано нові концепції комплексу маркетингу, такі як «4С», «4А», модель SIVA, «4D», «4Е», а також концепцію «2P + 2C + 3S», які не заміняють концепцію «4Р», проте доповнюють її.
URI: http://repository.vsau.vin.ua/repository/getfile.php/36693.pdf
Publication type: Статті у наукових фахових виданнях України (Copernicus та інші)
Publication: Сталий розвиток економіки. 2024. № 1 (48). С. 273-280. DOI: https://doi.org/10.32782/2308-1988/2024-48-38
In the collections :
Published by: Адміністратор
File : 36693.pdf Size : 434314 byte Format : Adobe PDF Access : For all
| |
|
|