id: 36746
Title: Особливості використання нейромаркетингу для впливу на поведінку споживачів
Authors: Мазур К.В., Лиманець А.Л.
Keywords: нейромаркетинг, споживачі, емоції, поведінка, реклама
Date of publication: 2024-07-29 09:27:02
Last changes: 2024-07-29 09:27:02
Year of publication: 2024
Summary: У сучасному світі маркетингу розуміння психології споживачів стає ключовим фактором успіху. Нейромаркетинг, поєднуючи знання нейронауки, психології та маркетингу, пропонує унікальний погляд на те, як люди реагують на маркетингові стимули. Дана стаття досліджує особливості нейромаркетингу та його потенціал для впливу на поведінку споживачів, що є важливим та необхідним в сучасному суспільстві з урахуванням тенденцій розвитку економіки, суспільства та діджиталізації купівлі товарів та послуг, а також існуючих економічних трендів. Охарактеризовано особливості використання нейромаркетингу для впливу на поведінку споживачів, шляхом визначення позитивних та негативних сторін даного виду маркетингу. Охарактеризовано негативні сторони нейромаркетингу з позиції характеристики етичних проблем та представлено шляхи їх подолання.
URI: http://repository.vsau.vin.ua/repository/getfile.php/36746.pdf
Publication type: Статті у наукових фахових виданнях України (Copernicus та інші)
Publication: Механiзм регулювання економiки. 2024. № 2 (104). С. 92-95. DOI: https://doi.org/10.32782/mer.2024.104.14
In the collections :
Published by: Адміністратор
File : 36746.pdf Size : 1056526 byte Format : Adobe PDF Access : For all
| |
|
|