id: 38216
Title: Вплив соціальних мереж на ефективність та ведення бізнесу
Authors: Правдюк М.В.
Keywords: бізнес, малий бізнес, соціальні мережі, цифрове середовище
Date of publication: 2024-12-09 10:36:55
Last changes: 2024-12-09 10:36:55
Year of publication: 2024
Summary: Останніми роками інтернет і соціальні мережі стали ключовими інструментами для бізнесу, забезпечуючи ефективну взаємодію з цільовою аудиторією. Вони дозволяють підприємцям інформувати клієнтів, взаємодіяти з партнерами й споживачами, а також організовувати продажі товарів і послуг. Це набуває особливої актуальності в умовах економіки вражень, де головну роль відіграє емоційний досвід споживача. У статті досліджується використання соціальних мереж у бізнесі в контексті цієї економічної моделі, а аналіз наукових джерел показує значний інтерес до теми як серед закордонних, так і вітчизняних дослідників. Мета статті – теоретично обґрунтувати та розглянути можливості використання найпопулярніших соціальних мереж для ведення бізнесу. Основними завданнями є дослідження використання бізнесом психологічних та матеріальних аспектів впливу соціальних мереж на отримання прибутку через реалізацію бізнес-проєктів. З’ясовано, що соціальні медіа дозволяють людям вільно взаємодіяти з іншими та пропонують новому чи уже сформованому бізнесу різні способи охопити споживачів і взаємодіяти з ними. Визначено, що найбільш популярними серед наявних сьогодні соціальних мереж безсумнівними лідерами є Facebook та Instagram, TikTok та YouTube. Узагальнено що наявність свого контенту в соціальних мережах є обов’язковою умовою існування та розвитку бізнесу. Визначено, що жоден торговий центр не в змозі конкурувати з платформами які створенні та функціонують у мережі. Висновок полягає у тому, що інтернет-комунікації відкривають широкі можливості для розвитку бізнесу, а соціальні медіа є потужним інструментом для досягнення комерційних цілей. Усвідомлення їх впливу на цифрове середовище дозволяє створити ефективну стратегію, яка допоможе максимально реалізувати їхній потенціал. Онлайн-просування стає ключовим елементом зміцнення конкурентоспроможності, а соціальні мережі перетворилися на важливий засіб взаємодії з клієнтами, розширення бізнесу та підвищення впізнаваності бренду.
URI: http://repository.vsau.vin.ua/repository/getfile.php/38216.pdf
Publication type: Статті у наукових фахових виданнях України (Copernicus та інші)
Publication: Наука і техніка сьогодні. 2024. № 12 (40). С. 286-301. URL: http://perspectives.pp.ua/index.php/nts/article/view/16963/17035 DOI: https://doi.org/10.52058/2786-6025-2024-12(40)-286-301
In the collections :
Published by: Адміністратор
File : 38216.pdf Size : 2504058 byte Format : Adobe PDF Access : For all
| |
|
|