id: 5159
Title: Особливості етикету ділового спілкування
Authors: О. М. Чечель, Н. С. Лопатинська
Keywords: ділові взаємостосунки, культура службового спілкування, зовнішнє враження про людину, невербальна культура ділового спілкування, етична культура
Date of publication: 2012-10-25 11:54:24
Last changes: 2012-10-25 11:54:24
Year of publication: 2012
Summary: Слово у спілкуванні буває животворчим і руйнівним. Воно може об’єднувати і роз’єднувати людей, приносити задоволення або прикрощі. Все залежить від того, яка інформація передається за допомогою слова і як це роблять її відправники. Культура спілкування як зовнішній прояв внутрішньої духовної сутності особи включає усі сфери повсякденної поведінки. Здебільшого регулюються взаємовідносини у цих сферах моральними нормами, без дотримання яких неможливі політичні, економічні, культурні стосунки, а також етикетом, котрий являє собою визначений регламент поведінки у конкретних заздалегідь відомих ситуаціях [1].
URI: http://repository.vsau.vin.ua/repository/getfile.php/5159.pdf
Publication type: Тези доповідей
Publication:
In the collections : 2012. Мовою плекаємо культуру: Тези доповідей та повідомлень наукової міжвузівської конференції викладачів та студентів/ Конференції/ Вінницький національний аграрний університет/
Published by: Дончевська О.П.
File : 5159.doc Size : 11822080 byte Format : Text file doc Access : For all
| |
|
|