The Repository of VNAU

MAIN | BY YEARS | COLLECTIONS| BY TYPES| BY DEPS | SEARCH| LOGIN | ABOUT| RSS |

id: 20229
Title: Застосування моделі Blended Learning під час викладання іноземної мови в немовному (аграрному) ЗВО
Authors: Тимощук Н. М.
Keywords: змішане навчання, інноваційні методи вивчення іноземної мови, інформаційні ресурси, мотивація, професійна освіта
Date of publication: 2019-04-23 08:30:09
Last changes: 2019-04-23 08:30:09
Year of publication: 2019
Summary: Стаття досліджує модель Blended Learning під час викладання іноземної мови у немовному (аграрному) закладі вищої освіти. Автор розглянула основні переваги та недоліки використання змішаного навчання як форми організації навчального процесу з іноземної мови, визначивши найбільш ефективні
його засоби. Використання Blended Learning у вищій школі реалізує принципи індивідуалізації, інтенсифікації та оптимізації навчання, передбачає дуалістичне поєднання очної та дистанційної форм роботи, не зменшуючи роль викладача у навчальному процесі, не надаючи їй другорядності. Використання технології змішаного навчання іншомовного спілкування зумовлене зміною ролей студента та викладача в навчальному процесі. На думку автора, аналізована модель є найбільш логічною та природною еволюцією традиційної моделі навчання. Стаючи актуальною і дієвою у вивченні іноземної мови, така модель передбачає правильну організацію навчального матеріалу: викладачеві необхідно чітко визначити обсяги та теми для аудиторної та дистанційної форм роботи, враховуючи насамперед складність навчального матеріалу і час, який знадобиться студентам для виконання завдань і вправ. Аналізована форма організації навчання створює переваги для ефективного викладання іноземної мови з використанням елементів інтерактивного або дистанційного навчання лише за умови методично правильного планування й організації. Система Blended Learning відповідає вимогам концепції модернізації сучасної освіти, яка має на меті застосування передових технологічних досягнень. Поєднання аудиторного та самостійного електронного навчання сприяє індивідуалізації навчального процесу, адже студент стає активним учасником навчального процесу. Жива комунікація, аудіювання, перегляд відео, реальне мовне середовище – ключові складники у вивченні іноземної мови професійного спрямування з використанням аналізованої технології, яка дає змогу підвищити ефективність навчального процесу, сприяє формуванню компетентного спеціаліста, конкурентоспроможного у сучасних умовах.
URI: http://repository.vsau.vin.ua/repository/getfile.php/20229.pdf
Publication type: Статті
Publication: Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2019. - № 62, т. 2. - С. 216-221.
In the collections :
Published by: Адміністратор
File : 20229.pdf Size : 366188 byte Format : Adobe PDF Access : For all

Enlarge

"Socrates" System  |   VNAU official site Copyright © 2013, coding by Y.Palamarchuck, design by R.Yatskovska